Time Recoil
Time Recoil is een shooter met vogelperspectief waarin je moet moorden om de tijd te vertragen in adembenemende slow-motionvuurgevechten met spectaculaire speciale moves. Je moet de wereld redden van Mr. Time, een tijdmanipulerende gekke wetenschapper die in een kwaadaardige dictator is veranderd. Schiet, ontwijk en ren met bulderende wapens door zijn verschrikkelijke imperium. Laat je superkrachten de vrije loop! - Dood om de tijd te vertragen - Elke vijand die je uitschakelt geef je meer slow-motiontijd. - Verdien speciale moves: hoe langer je killcombo, des te krachtiger je vaardigheid. - Reis naar het verleden door wormgaten om Mr. Time eindelijk te vermoorden! - Probeer alle sterren te verdienen om in het klassement te stijgen in het speltype Time Attack.