Sweet Witches
Speel als de charmante heksen Praline en Vanille en vertrouw op je magische ladders, unieke vaardigheden en power-ups om alle snoepjes te bemachtigen waar je recht op hebt! "Trotseer de gevaren op meer dan 50 niveaus, op meer dan 5 unieke werelden. Ga de uitdaging alleen aan, of samen met een andere speler. Meer ruimte in je groep nodig? Geen probleem, daag je twee tegenstanders Anis en Reglisse uit in een spectaculaire versus-modus voor tot vier spelers."