Risky Roads
Over de weg rennen is een hele uitdaging voor een kleine kip. Veel snelle auto's en onverwachte obstakels. Je hebt een goede reactie nodig om dit schattige ventje te helpen. Vergeet niet dat hij vrienden heeft en zij willen ook de weg oversteken.