RAD
RAD is een 3D action rogue-like die zich afspeelt in een post-post-apocalyptische wereld, waar de mensheid twee maal moest afrekenen met armageddon. Jij speelt de rol van de tienerhoofdrolspeler en moet op avontuur naar de Fallow — een radioactieve woestenij boordevol afschuwelijke wezens.Hier zal je de oplossing vinden om de wereld te redden, en het kale landschap omvormen tot een bron van nieuw leven. Maar de toekomst van de mensheid vergt een persoonlijke tol, hoe dieper je reist in de onbekende landen, hoe meer je jezelf blootstelt aan de giffen die zich wreken op je fragiele menselijke vorm. Het lot van de wereld hangt af van jou, je trouwe vleermuis en de vaardigheden die je krijgt terwijl de wereld rondom je lichaam aantast — en je verandert in iets dat minder menselijk maar krachtiger is. Maar vergeet dat — ga die lieve vleermuis halen en help de wereld te redden... of wat er nog van overblijft!