Professional Construction - The Simulation
Ga volledig op in de uitgestrekte en fascinerende wereld van de wegenbouw! Ervaar het leven op het bouwterrein zoals de profs, en gebruik zware uitrustingen en enorme machines. Betreed een open-wereldscenario om talloze missies te voltooien. Je kunt je onmogelijk vervelen tijdens het repareren van wegen en nog zo veel andere dingen. Talloze zware bouwmachines staan klaar voor gebruik. Gebruik asfaltfrezers, grote betonmolens, krachtige kiepwagens, praktische minigraafmachines en nog veel meer!