PC Building Simulator 2
Begin je eigen pc\-bedrijf in de Carrièremodus en leer hoe je pc's bouwt en repareert. Verbeter je werkplaats en ontgrendel nieuwe gereedschappen en apparatuur in hogere levels. Maak winst terwijl je net dat beetje extra doet voor je klanten, en zie de positieve reviews binnenstromen. Laat je creativiteit de vrije loop in de Vrij bouwen\-modus. Kies uit meer dan 1200 onderdelen om een krachtige pc samen te stellen en te bouwen. Installeer betere waterkoeling, overklok je CPU en GPU en tweak de RAM\-timings om de prestaties flink op te voeren. Gebruik 3DMark\- en Cinebench\-benchmarks om je ontwerp te testen en te optimaliseren. Voeg sequentiële RGB\-verlichting, spuitverf en stickers toe om je eigen unieke installatie te maken. Pas je werkplaats aan met nieuwe muren, vloeren, posters en meubels, en maak je pc\-bouwruimte helemaal van jou. Duik dieper in je builds met realistische hardware\- en softwaresimulaties. Optimaliseer de koeling met de Ventilatorregeling\-app en een thermische camera, houd het stroomverbruik bij met de Voedingsmonitor en voeg aangepaste waterblokken toe aan GPU's, CPU's, RAM en moederborden.