No Straight Roads
Begin een rockband en maak een einde aan het EDM-imperium in NO STRAIGHT ROADS, een rockend actieavontuur van de makers van Wan Hazmer (Final Fantasy XV) en Daim Dziauddin (Street Fighter V). Verken Vinyl City en strijd tegen muzikale megasterren op je missie om het overheersende EDM-imperium ‘NSR’ te verslaan, in een avontuur vol actie dat ritmische third-person-gevechten combineert met een vette soundtrack!