Magical Bakery
Welkom in een magische bakwereld! Magical Bakery is een singleplayer bak- en beheerspel gesitueerd in een betoverde bakkerij waarin allerlei lekkernijen worden verkocht. Met een twist, want ze bevatten spoortjes magie! Stap in een wereld vol magie, uitdagingen en het plezier van lekkernijen maken die een betoverende uitwerking hebben op je klanten. Word de ultieme magische bakker en bewijs dat jij de rechtmatige erfgenaam bent van de Magische Bakkerij! Ontwikkel je vaardigheden in het bereiden van magische lekkernijen Als jonge leerlingbakker aan de Academie van Magische Bakkers is het tijd om je magische vaardigheden op de proef te stellen! Creëer de lekkerste delicatessen en versier ze met magische hageltjes om de problemen van je klanten op te lossen, hun harten te verwarmen of om simpelweg hun dag op te fleuren. Ontgrendel nieuwe ingrediënten en verbeter je bakkerij Mix, kneed, bak en decoreer met flair! Ontgrendel nieuwe ingrediënten en verbeter je bakkerij met behulp van twee speciale NPC's. De handelaar en de smid staan klaar om je te helpen bij je missie om van jouw bakkerij dé plek te maken waar iedereen naartoe gaat voor magische lekkernijen! Bewijs dat jij de rechtmatige erfgenaam bent van de Magische Bakkerij Volg je lotsbestemming! Bewijs je meesterschap door examens te halen aan de Academie van Magische Bakkers. De examinator komt elke zondag langs om je voortgang te controleren, dus ga de uitdaging aan en laat je magische vaardigheden zien! Stijg in level om recepten en ingrediënten te ontgrendelen, en zelfs de kracht van de elementen te beteugelen. Je erft de bakkerij van de oude heks en brengt nieuw leven in dit magische baken!