Incantation
Trotseer de duisternis van een spookdorp in de hoop een verloren geliefde te vinden! Dompel jezelf onder in het huiveringwekkende verhaal van Chenjiagou, waar een moeder die op zoek is naar haar vermiste dochter per ongeluk een spookachtige plek vol mysterieuze sekten binnenstapt. Begeleid Jia Jun Lee terwijl ze een dorp doorzoekt en fragiele aanwijzingen verzamelt over de verblijfplaats van haar geliefde, waarbij ze haar bewegingen zorgvuldig verbergt terwijl bovennatuurlijke bedreigingen van alle kanten dichterbij komen. Incantation is een first-person avonturenspel met een horrorthema, gebaseerd op de live-actiefilm met dezelfde naam. Voorbij de tastbare waanzin en angst in het dorp, is er een sinistere kracht die iemand tot wanhoop drijft. Wat gebeurt er als je de verboden grens van deze kwaadaardige godheid overschrijdt? Voer rituelen uit, los puzzels op, verzamel documenten en zoek naar belangrijke items om toegang te krijgen tot nieuwe delen van het dorp, allemaal in de hoop je vermiste dochter te vinden en levend te ontsnappen!