Handball 21
In superspannende lokale en online wedstrijden voor een of meer spelers speel je met de beste teams uit de topcompetities, waaronder de Franse LIDL STARLIGUE en PRO LIGUE, de Duitse Liqui Moly Handball-Bundesliga en 2. Handball-Bundesliga, de Spaanse Liga Sacyr ASOBAL en voor de allereerste keer de Poolse PGNiG Superliga. Speel spannende wedstrijden tegen de Europese topteams en beleef handbal alsof je er echt bij bent! Op het veld voer je je speelplan uit, coach je je team, start je dode spelmomenten, vind je zwakke plekken in de verdediging en leid je je team naar de overwinning!