gum+
Een kleverige situatie Een klodder magische kauwgom, heeft jouw hulp nodig. Los elke puzzel op die hem in de weg staat. Duw en trek aan blokken om heel de volgende trap te bereiken. Wees voorzichtig De vallen die je tegenkomt zijn dodelijk. Maak je echter geen zorgen over het maken van fouten. Je kunt altijd teruggaan of het level helemaal opnieuw beginnen. Daag jezelf uit Verdien trofeeën waarmee je nieuwe werelden kunt ontgrendelen. Om ze te krijgen, moet je levels voltooien, met zo min mogelijk zetten. Er zijn genoeg geheimen om te ontdekken, dus let goed op. Chiptune-muziek Een geweldige puzzel zou niet zo indrukwekkend zijn zonder een geweldige soundtrack. Geniet van alle 33 unieke muzieknummers die je tijdens deze reis zullen vergezellen. Niveau-editor Als je moe wordt van de originele 76 levels van Gum+, probeer dan de ingebouwde level editor. Maak je eigen uitdagingen en deel ze met je vrienden.