DREDGE: Complete Edition
DREDGE is een populair visavontuur voor één speler met een sinistere onderstroom. Sta aan het roer van je vissersboot om een verzameling afgelegen eilanden te verkennen en hun omringende zeeën, en sta versteld van wat er in de diepte leeft. Verkoop je vangst aan de lokale bevolking en voltooi missies om meer te weten te komen over het moeilijke verleden van elke regio. Rust je boot uit met verbeterde uitrusting om in de diepste wateren te kunnen vissen en om afgelegen landen te bereiken, maar verlies de tijd niet uit het oog. Er leven wezens in het donker die je liever niet wilt zien... DREDGE: Complete Edition bevat: DREDGE Verkoop je vangst, verbeter je boot en verken de diepe wateren om begraven geheimen te onthullen. Verken een mysterieuze archipel en ontdek waarom bepaalde dingen het beste vergeten hadden kunnen blijven. ]The Iron Rig The Iron Rig bevat een nieuwe stadje dat je zelf kunt bouwen voor je DREDGE-avontuur. Onthul eeuwenoude raadselen en maak geavanceerde apparatuur, voorwerpen en gadgets met de hulp van nieuwe kennissen. Maar er staat altijd een prijs op vooruitgang. The Pale Reach Breng je DREDGE-avontuur naar nieuwe omgevingen waar nog niemand is geweest. Verken ijzige wateren waarin meer verborgen zit dan alleen vis, verkoop je ontdekkingen, verbeter je boot en onthul een bitter verraad in de opgedregde mysteriën van dit bevroren land. Blackstone Key De mysterieuze werkplaats op Blackstone Isle is hermetisch afgesloten. Binnen bevinden zich bizarre creaties die het resultaat zijn van de gruwelijke experimenten van de vorige bewoners. Nu liggen ze er verlaten bij. Met deze sleutel kun je ze aan het werk zetten.