DmC Devil May Cry: Definitive Edition
De definitieve versie van dit veelgeprezen actiespel is nu beschikbaar met verbeterde 1080p-graphics met 60fps, nieuwe functies en inclusief alle originele downloadable content. Koppel stijlvolle combo's aan elkaar met tot acht unieke wapens. Reis samen met Dante en Vergil door de demonische wereld Limbo in de legendarische hergeboorte van de Devil May Cry-franchise.