Bomb Kitten
Word speels met explosieven en explodeer je een weg door lastige doolhofachtige puzzelniveaus! Speel als Bomb Kitten, een sluwe zwarte kat in een rode cape, in dit old-school actiepuzzelspel! Blaas je een weg door rastergebaseerde levels, wees vijanden te slim af en gebruik bommen om paden vrij te maken, maar kijk uit voor scherpe staken en vallen. Verzamel verborgen voorwerpen, beheers 50 explosieve uitdagingen en bereik de uitgangsladder om aan deze labyrintische hallen te ontsnappen!