Blazing Trail
Het lot van de mensheid ligt in jouw handen in deze verticale co-op shooter vol actie en met eenvoudige gameplay. Blazing Trail is een isometrische pixelart-shooter die een gedurfde on-the-fly-strategie vereist. Gebruik machinegeweren, raketten en laser power-ups om vijandelijke soldaten neer te halen, gebouwen en wachttorens te slopen, poorten te vernietigen, vliegtuigen neer te schieten en het op te nemen tegen enorme bosses in 7 uitgestrekte gevechtszones. Rol door checkpoints en sla de voortgang tussen de levels op. Voltooi je missie alleen of werk samen met een vriend voor coöperatief spel! Kun jij aan de terroristen ontsnappen en de wereld redden van hun maniakale plannen?