Agent Intercept
De wereld heeft je nodig, agent! Bestuur de Scepter, het nieuwste transformerende hightechvoertuig en neem het op tegen de criminele organisatie CLAW in dit explosieve rijspel met speelhalactie. Ontwijk vijandelijke beschietingen, mijnen en lasers wanneer je overdadige stunts uitvoert en de hightechgadgets van de Scepter gebruikt om je vijanden op te blazen. Voel je een superspion wanneer je de Scepter transformeert van een auto in een vliegtuig en nog meer, terwijl je geniet van exotische locaties en de oorspronkelijke hoogenergetische soundtrack! Met een nieuwe dreiging op elke hoek zal je alles in het werk moeten stellen om CLAW te verslaan. Het werk van een agent is nooit gedaan. Agent Intercept biedt uitgebreide speelbaarheid naast een rijke campagne. Voer nevenmissies uit, ontgrendel experimenten en bewijs wat je waard bent als superspion in onze wereldklassementen!