Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Black Templars Champion Pack
Trek ten strijde tegen de vijanden van de mensheid met het Champion-pakket Black Templars. Dit bevat een unieke skin voor je powerpantser in de klasse Bulwark, een skin voor je Power Sword met de kleuren en afbeeldingen van de Black Templars. Je kunt de cosmetische artikelen uit dit pakket alleen gebruiken in de modi Operations en Eternal War van het spel. Het Champion-pakket Black Templars is inbegrepen bij Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Seizoenspas 2.