Warhammer 40,000: Darktide - 9,300 Aquilas
Koop de tijdelijke Warhammer 40,000: Darktide - releasebundel (verkrijbaar 4 - 18 okt. 2023) en ontvang gratis 9.300 Aquilas (premium valuta)! Herover de stad Tertium van hordes bloeddorstige vijanden in deze intense en brute actieshooter. Warhammer 40,000: Darktide is de nieuwe op co-op gerichte ervaring van het bekroonde team achter de Vermintide-serie. Terwijl Tertium valt, zullen de afgewezenen opstaan.