Trine 4: The Nightmare Prince
Ervaar de meest volledige Trine tot nu toe! De Trine-serie keert terug naar de magie van 2.5D met Trine 4: The Nightmare Prince! De drie helden van de populaire avonturenreeks zijn terug, op missie om de verwarde jonge Prins Selius te vinden. Amadeus de tovenaar, Pontius de ridder en Zoya de dief verzamelen zich opnieuw voor een spannende missie door met gevaren gevulde fantastische sprookjesachtige landschappen. Prins Selius lijdt aan intense duistere dromen en door zijn magische talenten kunnen monsterlijke nachtmerries de realiteit betreden en chaos in de ontwakende wereld veroorzaken. Amadeus, Pontius en Zoya moeten de geteisterde prins weten te vinden en de wanhopige situatie oplossen voordat de wereld door de schaduwen van de Prins der Nachtmerries overweldigd wordt. Trine 4 bereikt nieuwe hoogten in de serie, en brengt zowel fans als nieuwe spelers de meest complete gameplay-ervaring ooit!