Spaceland
Het is waarschijnlijk de meest dynamische beurtstrategie in de ouderwetse geest. Minder dekking, meer actie! Land op eenzame planeet en toon de mutanten waarvan je gemaakt bent. Schiet, trap, blaas op en vernietig. Je zult het meest roekeloze team van vechters samenstellen en het mysterie van de mystieke planeet volgens de beste sciencefictiontradities ontrafelen.