Rugby League Live 4
WE GAAN GESCHIEDENIS SCHRIJVEN! Ingestelde games – met een groot aantal tactieken kun je uit verschillende dynamische aanvalsopties kiezen om de verdediging te slim af te zijn. Snel uitwisselingssysteem in real-time. Een diepgaande carrièremodus, die zich over tientallen jaren uitstrekt, voert een speler van de jeugdteams tot aan de grote competities! FanHub Creation Suite – maak je eigen stadions, logo’s, spelers en teams en deel ze online op alle ondersteunde platforms. Meer dan 100 teams, 300 NRL spelers met fotorealistische gelijkenis en up-to-date 2017 roosters en teamshirtjes. Helemaal nieuw bewegende animaties, met onder andere ankle taps, stevige tackles en nog veel meer!