REMATCH - ELITE EDITION (Pre-order)
Pre-order nu de Rematch Pro of Elite Edition. Verover je plek op het veld en duik in de actie. Exclusieve pre-orderbonussen: - 72 uur vroege toegang: kom als eerste het veld op, zowel in de Pro als de Elite Edition. - "Adopter" Hat: als dank voor je steun en geloof in de game vanaf het begin. Een blijk van waardering voor onze community, inbegrepen bij alle edities. Word de nieuwe kampioen in de Rematch Elite Edition, de perfecte mix van skills en exclusiviteit. - 2 x Captain Pass Upgrade Ticket – Twee keer zo veel beloningen, twee keer zo veel swag. - Glitcher Trainers – Kom stap voor stap dichter bij de toekomst met deze voetbalschoenen. Waarom zouden fouten niet mooi kunnen zijn? - Blazon Augmented Reality Cage – Breng elke wedstrijd tot leven met een lichtgevend blazoendisplay om elke goal te vieren. - Blazon Cap – Het is niet zomaar een pet, maar een statussymbool, je identiteit... Het is waar je voor staat!