Real Farm - Grünes Tal Map
De wereld van Real Farm breidt uit! Duik in de nieuwe kaart 'Grünes Tal'. Dompel jezelf onder in deze op West-Europa geïnspireerde omgeving, compleet met weelderige bossen, groene heuvels en pittoreske dorpjes. Begin in Grünes Tal met een nieuw voertuig, de Ebon SUV, en maak je klaar voor een nieuw avontuur! Voltooi nieuwe opdrachten, bezoek nieuwe locaties en sluit je aan bij de boerengemeenschap. Begin je reis met een bestaande boerderij in de vrije modus of werk jezelf omhoog vanaf niets in de carrièremodus; het is allemaal mogelijk in Grünes Tal!