Project CARS 2 Ferrari Essentials Pack DLC
Race op de mythische testbaan van Ferrari in Fiorano of beleef de sensatie van de snelle bochten van het Mugello Circuit in acht aantrekkelijke wagens die de essentie van de prestatie en het ontwerp belichamen die de kern vormen van wat Ferrari is. Domineer in races met de Ferrari 250 GT Berlinetta en de Ferrari 250 Testa Rossa. Tem de brute kracht van de vuurspugende en als een banshee huilende Group 4 Ferrari 512 BB LM. Zwelg in het aura van Enzo Ferrari's laatste supercar, de ongeëvenaarde Ferrari F40. Voel de stuwende kracht van de Ferrari F355 Challenge-wagens. En beëindig vervolgens je reis door de tientallen succesvolle jaren van Ferrari met de drie meest gewenste wagens van vandaag: de alleen voor circuits geschikte Ferrari FXX K, de onweerstaanbare Ferrari 458 Speciale A en de grauwende brutale Ferrari F12tdf. Let op: op de Pista di Fiorano kun je alleen met de Ferrari's in het spel racen.