PAYDAY 2 - CRIMEWAVE EDITION - THE BIG SCORE-spelbundel
PAYDAY 2 - THE BIG SCORE-spelbundel is het volledige pakket, compleet met het spel PAYDAY 2 CRIMEWAVE EDITION, plus THE BIG SCORE DLC-bundel! Deze bundel bevat een lading content waaronder overvallen, wapens, personages, maskers en meer! De grootste buit in de geschiedenis van PAYDAY!