Obey Me: Complete Edition
Obey Me is een uitzinnig 3D-vechtspel dat draait om twee duivelse buitenbeentjes die het opnemen tegen hordes demonen, helse duivels en engelachtige uitvindingen. In een tijdperk net zoals dat van ons zijn hemel en hel verwikkeld in een eeuwig conflict waarbij de zielen van de mensheid op het spel staan. Vanessa Held, een lage Zielenjaagster, en haar helhond, Monty, zouden het evenwicht in de oorlog weleens eigenhandig in hun voordeel kunnen doen keren. Ga op avontuur in een stad vol gevaar. Neem het al slaand, schoppend en bijtend op tegen hordes vijanden en neem hun zielen over om nieuwe combo's, vaardigheden en transformaties vrij te spelen. De Complete Edition bevat alle DLC die voor de game is uitgebracht in één pakket!