Moving Out - Movers In Paradise
Pak je koffer en vergeet je paspoort niet! We zijn onderweg naar een teambuilding-krachtweekend op Packmore-eiland! Welkom bij Movers in Paradise, de nieuwste uitbreiding voor Moving Out. Surf door 24 nieuwe arcade- en tropische levels om het mysterie van de legendarische 'grootste vracht ooit' te ontrafelen! Ontdek belachelijke, nieuwe mechanics, obstakels en vijanden om je verhuis- en communicatieskills op de proef te stellen. Laat je helpen door vier nieuwe tropische verhuizers, Tooki, Gilly, Coco en Clawdius, die je ook in de originele levels in kunt zetten! Tooki: Liever één vogel die verhuist, dan tien in de lucht! Dat is het motto van Tooki. Nieuwe rekruten neemt ze altijd direct onder haar vleugels waardoor ze haar team naar ongekende hoogtes brengt. Maar wees voorzichtig als ze je uitnodigt om te gaan lunchen, haar snaveltje staat nooit stil! Coco: Coco deinst er niet voor terug om een harde noot te kraken. Na opgegroeid te zijn in een gezin met vijftig luidruchtige broertjes, geniet hij van een rustig avondje alleen op het strand, met niets meer dan zijn gedachtes en zijn postzegelverzameling. Maar vraag je hem naar tropische meubels, dan stelt hij zich helemaal open! Gilly: Er zwemmen genoeg vissen in de zee, maar er is geen een zo spetterend als Gilly! Ze is met blauw bloed geboren, maar ontsnapte uit het zandkasteel van haar familie om haar droom als verhuizer na te jagen. Althans, dat zegt ze tegen iedereen bij de waterkoeler, maar ze gedraagt zich soms als een vis op het droge... Clawdius: Deze drukke administrateur is dol op papierwerk en formulieren ondertekenen. Maar als er een verhuisnoodgeval is, schaart Clawdius zich zijwaarts naar de voorhoede! 's Nachts houdt hij zich bezig met sterrenbeelden. Riemen vast, smeer je in met zonnebrand en vaar naar Packmore-eiland voor Movers in Paradise!