Jump Stars
Probeer in speltype "Tournament" het eindstadium "The Gauntlet" te bereiken door genoeg punten te scoren met je team in elk van de vier willekeurige minispellen die de krankzinnige presentator uitkiest! Of maak je eigen show in "My Show" en kies uit verschillende unieke minispellen in 25 verschillende decors. Beslis daarna als welke van de 24 verschillende verklede Cubee-deelnemers je wilt spelen! Werk samen als team om zo hoog mogelijk te scoren, om daarna te springen, stompen, breken, kauwen, exploderen en je teamgenoten te verdringen om de eerste plaats weg te kapen!