Hunt: Showdown - Death's Herald
Deze DLC bevat een legendarische Hunter en twee legendarische wapens: - Sofia (1 Hunter) - Weeping Marigold (1 wapen) - Eye for an Eye (1 wapen) Sofia werd bij haar geboorte getekend door de dood en dacht dat haar visioenen een zegen waren, tot de dag dat ze vier duistere figuren naar haar familiehuis leidden. Vlammen verslonden alles wat ze aanraakten, en terwijl ze toekeek, werd de horizon geelrood, smolten bekende gezichten als was, verwrongen in doodsangst, en weerklonken vier geweerschoten in de nacht, elk gevolgd door de schreeuw van een bekende stem van een familielid die door de sluier sneed. Toen het vuur eindelijk gedoofd was, voerde Sofia een oud bloedritueel uit, op zoek naar hulp van de Dood. In dat laatste visioen zag ze opgeblazen lijken, een oude houten poort en een vrouw die heerste over een met goudsbloemen overladen kerkhof; haar gezicht was leeg en glad, en haar knokige vinger wees naar het noordoosten. Sofia volgde de tekenen om de Vier te achtervolgen. De dood is alomtegenwoordig in de Bayou en stalkt iedereen die dwaas genoeg is om zich onder de corrupte inwoners te begeven. En zo vond Sofia (waarvan gezegd wordt dat ze boodschapper is van die duistere en altijd aanwezige Magere Hein) onvermijdelijk haar weg naar Louisiana, waar ze dicht bij de bron van haar visioenen kwam en kon proberen haar wraakverlangen te bevredigen. De Amerikaanse Jagersvereniging dacht geen twee keer na om haar in te wijden, en zij leidt nu de doden - en de levenden - in de Bayou naar hun laatste slaap, met de loop van de Weeping Marigold en de messen van Eye for an Eye aan haar zijde, eeuwig zoekend.