GRID Season 2
"Koop de ‘GRID Season 2: Track Day Supercars’ nu en ontvang de volgende content: 33 EXTRA CARRIÈRE-EVENEMENTEN, WAARONDER: 15 exclusieve Track Day Supercar-evenementen, 15 andere waaronder alle spelcontent, PLUS 3 nieuwe showdowns." Ga de Red Bull Ring* op, bekend om zijn dramatische races, met enorme remzones en talloze inhaalmogelijkheden. Ga vervolgens de uitdaging aan in aanvullende evenementen over de hele GRID-racewereld. NIEUWE AUTO’S: Doe hoofden draaien, maar wel snel, achter het stuur van GRID's nieuwe Track Day Supercars. Neem het op tegen de wereld in de: Aston Martin Vulcan AMR Pro, Brabham BT62, Ferrari FXX en Pagani Zonda Revolución* De nieuwe auto's zijn speelbaar in alle modussen: Carrière, Multiplayer en Freeplay. * Red Bull Ring is beschikbaar voor alle GRID-eigenaren. * Pagani Zonda Revolución is beschikbaar om te lenen voor alle GRID-eigenaren.