Gatling Gears
Als het Imperium te ver gaat met zijn allesverwoestende honger naar grondstoffen, is het aan Max Brawley, een gepensioneerde piloot van Gatling Gear, om ze tegen te houden. Samen met zijn nichtje en zijn vertrouwde Gatling Gear-unit baant hij zich een weg naar de kern van het Imperium om de verwoesting bij de bron te stoppen. Dit product biedt ondersteuning voor de volgende talen; Dialogen in de game: Engels; Tekst op het scherm: Engels.