Forgotton Anne
Kenmerken - Ontdek een prachtig vormgegeven wonderlijke wereld, bevolkt door Forgotlings, vriendelijke alledaagse voorwerpen die tot leven gekomen zijn en barsten van persoonlijkheid. - Ontdek de waarheid achter het aangrijpende conflict dat plaatsvindt tussen een bevlogen heerser en meedogenloze rebellie. - Gebruik de kracht van Anima, de energie die leven naar de Forgotten Lands brengt. Gebruik die energie om puzzels op te lossen en ultieme controle over de levens van de Forgotlings te krijgen. - Kies met zorg. Je woorden en daden kunnen de loop van het verhaal beïnvloeden dankzij een vertakkend dialoogsysteem dat jou de controle geeft. - Ren, spring en zweef om Anne naar huis te leiden en ontgrendel onderweg gebieden en vaardigheden. - Geniet van met de hand geanimeerde beelden, gemaakt met dezelfde technieken die je favoriete tekenfilms tot leven brachten. - Laat je meevoeren door een wervelende orkestrale soundtrack, uitgevoerd door het Copenhagen Philharmonic Orchestra.