Cities: Skylines - Sunny Breeze Radio
Palmupuut huojuvat kaupungin rantatonteilla, kun nautit auringosta musiikin soidessa. Aallot kutsuvat, kun potkaiset kengät jalasta kesäisten elektronisten biittien soidessa taustalla. Sunny Breeze Radio sopii tähän tunnelmaan täydellisesti 16 modernilla syntetisaattorikappaleellaan. Rentoudu ja anna kaiken loksahtaa kohdalleen täydellisen rentoa kesäpäivää varten.