Chicken Police - Paint it RED!
"MAAK KENNIS MET DE CHICKEN POLICE Sonny Featherland en Marty MacChicken waren ooit een legendarisch detective-duo, de Chicken Police. Maar dat was bijna tien jaar geleden en de tijd is meedogenloos voorbijgegaan. Nu moeten Sonny en Marty samenwerken aan een zaak die vreemder is dan alles wat ze ooit zijn tegengekomen! NARRATIEF GEDREVEN, DETECTIEF GAMEPLAY Chicken Police is een verhaalrijk en dialoog-zwaar spel dat elementen uit de visuele romans en klassieke adventure games combineert. Het spel heeft meer dan 30 personages om mee te praten, waarvan sommige serieus moeten worden ondervraagd. Verzamel vele aanwijzingen, bewijsmateriaal en zeer gevoelige persoonlijke informatie van de duistere personages van Clawville om meedogenloos tegen hen te gebruiken! ONTDEK DE STAD VAN CLAWVILLE (steeds weer opnieuw...) Er zijn meer dan 30 plaatsen om te bezoeken en sommige zullen tijdens het verhaal meerdere keren veranderen. Je kunt verschillende keren terugkeren naar voorgaande locaties om verborgen geheimen te vinden, nieuwe personages te ontmoeten en informatie te verzamelen over de wereld en haar inwoners. EEN CINEMATISCHE ERVARING Chicken Police heeft een vreemd verbluffende visuele stijl, gemaakt door het gebruik van echte foto's en fotorealistische 3D-achtergronden, geïnspireerd op klassieke film-noir-films en beïnvloed door geanimeerde elementen. De noir-sfeer wordt versterkt door een originele soundtrack, ondersteund door professionele stemacteurs voor alle personages met meer dan 8 uur aan gesproken dialogen! Chicken Police is een satire, die de sfeer en atmosfeer van de film noir-films uit de jaren 40 oproept, en als de beste noirs en harteloze detectiveverhalen is het zo ruig en hopeloos dat het alleen kan worden geserveerd met veel cynische humor."