Cake Bash Demo
In Cake Bash ga je de strijd met elkaar aan om het lekkerste cakeje van allemaal te worden! Een knotsgek partyspel voor vier speler waarin supergrappige levensechte cakejes elkaar tot kruimels rammen. Kies je favoriete cakeje en vecht in een aantal levensechte arena's met unieke doelen: bedek jezelf in zoetigheid, smijt fruit op een taart ... Iedereen beleeft er plezier aan! Als je het even rustig aan wil doen, probeer dan een reeks overheerlijke minigames: rooster perfecte marshmallows, spuit met het lekkerste glazuur of wees de langst overlevende vla in Fork Knife. Leid je cakejes door de bakkerij terwijl ze zich verkleden om klanten te imponeren in Get Tasty! Koop zalige garnering in een reeks spellen en word de uitverkorene. Je kunt je favoriete modus ook steeds opnieuw spelen. Jij bepaalt het! Ga de strijd aan op één scherm, vind online uitdagers of vecht tegen hardgebakken bots. Het is tijd om de oven te verlaten en de arena onveilig te maken!