Brothers: a Tale of Two Sons
“10/10” – Joystiq. "Je bent het jezelf verplicht om Brothers te spelen" – Giant Bomb Het veelgeprezen en bekroonde meesterwerk bevat nu bonuscontent: Commentaar van de regisseur - bijna een uur aan video uit het spel met commentaar van Josef Fares, maker van het spel. Conceptart: meer dan 20 illustraties of handgemaakte tekeningen van personages, puzzels en omgevingen. Soundtrack - complete soundtrack met 20 nummers uit het spel. Maak deel uit van de epische en onvergetelijke reis van twee broers, met een uniek besturingsmechanisme dat coöp in singleplayer mogelijk maakt.