Assetto Corsa Ultimate Edition
Dit is de meest volledige versie van de wereldwijd bekroonde racesimulator met alle DLC's en updates die ooit zijn uitgebracht (Prestige pack, Porsche Pack 1-2-3, Red Pack, Ready To Race, Japanese Pack en Ferrari 70th Anniversary DLC's). Kies uit 178 zeer nauwkeurig nagemaakte auto's – elk model is gebaseerd op echte gegevens en telemetrie van de fabrikant. Daarnaast heb je 16 legendarische circuits (Spa Francorchamps, Nürburgring-Nordschleife, Laguna Seca en nog veel meer) met 33 verschillende circuitconfiguraties tot je beschikking, tot in detail nagemaakt met behulp van laserscantechnologie. Leef je uit met de verschillende racemodi in singleplayer of neem het online op tegen vrienden in multiplayer. Pas de instellingen van je auto aan en ontdek de configuratie die het beste bij jouw persoonlijke racestijl past. Dankzij geavanceerde wagenfysica gebaseerd op officiële gegevens van de echte auto's, biedt deze Ultimate Edition een niveau van realisme dat je nooit eerder hebt ervaren.