Zombie Army 4: Occult Ritual Weapon Skins
Het is tijd om de krachten van het occulte te gebruiken tegen je ondode vijanden! Laat je wapens angstaanjagend en bovennatuurlijke gloeien met deze wapenskins*. *Skins kunnen worden gebruikt op alle wapens die in de basisgame zitten en zijn niet met alle wapens compatibel.