Zombie Army 4: Bloodsoaked Weapon Skins
Niemand heeft ooit beweerd dat tegen ondoden vechten een schoon karweitje was. Geef je wapens een bloederige look met deze wapenskins*. * Skins kunnen worden gebruikt op alle wapens in de basisgame en zijn niet compatibel met DLC-wapens.