X-Morph: Defense Demo
Unieke combinatie van top-down shooter en tower defense-strategie. Jij bent de X-Morph - aliens die de aarde binnenvallen om hulpbronnen weg te halen. Gebruik strategie in de bouw-modus door verschillende soortenalien torens te selecteren of begeef jein de strijd. Bouw doolhoven voor vijanden in een omgeving die uitzonderlijke planningsvrijheid biedt. Breek gebouwen af en laat bruggen instorten om je verdediging te steunen of geniet gewoon van een spektakel van ongekende vernietiging.