Wargaming.netActie en avontuur
Met deze bundel maak je een vliegende start of geef je je verzameling een mooie boost! Krijg een Premium Pan-Aziatische torpedobootjager en een hoop in-game items: vaar uit met de draak! Bundelinhoud: Pan-Aziatische niveau II Premium torpedobootjager Longjiang 3 dagen Premium Account 6 Promotion Orders 12 Air Dragon camouflages 12 Fire Dragon camouflages 10 Common Ship XP Boosters 10 Common Credit Boosters 10 Common Commander XP Boosters 10 Common Global XP Boosters 10 Common Battle Boosters Als de Longjiang al in je Haven ligt, zul je ter compensatie 1.500.000 credits ontvangen. Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.