Wicked Coco - Awesomenauts Assemble! Kostuum
Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Coco Nebulon in Awesomenauts Assemble! Dit premium kostuum bevat een volledig nieuwe, aangepaste set aan stemmen voor dit karakter. Als je dit karakter nog niet vrijgespeeld hebt zal het aanschaffen van dit kostuum dat voor je doen.