Whisper: Start van een Hechte Vriendschap Remastered - Complete Edition
Ga op een onvergetelijk avontuur met deze Complete Edition, met de game ''Whisper: Start van een Hechte Vriendschap - Remastered' en de magische DLC ''Winter Wonderland''. Ga met Stormwind op ontdekkingstocht door de verschillende seizoenen van het jaar, van prachtige zomerpaden tot betoverende sneeuwlandschappen, terwijl je het spannende leven in het prachtige Alpengebied beleeft.