WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DW7 ORIGINAL COSTUME PACK SET 1
Deze set bevat originele kostuums voor de 65 officieren die hun opwachting maakten in DYNASTY WARRIORS 7 en DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends. *DW7 ORIGINEEL-KOSTUUMPACK 1-5 zijn inbegrepen in deze set.