Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Relentless Reiklander
De Meedogenloze Reiklander-collectie bevat twee cosmetische premiumitems voor Victor Saltzpyre: de Kaarslichthelm en de Reiklandrover-skin. De cosmetische items kunnen gebruikt worden voor de Premiejager-carrière van Victor Saltzpyre. Over de cosmetische items: Kaarslichthelm - hoofddeksel Provisorische mijnwerkershelm. Meer opmerkelijk voor het praktische nut dan voor de functionaliteit. Reiklandrover - skin De stof van dit gewaad heeft een duidelijke Bretonniaanse bewerking, alhoewel een keizerlijke premiejager nooit zo'n outfit zou dragen.