MY.GAMESSchieten
Bevat 270 (250 + 20 extra) WarpReals die je kunt besteden aan nieuwe content in War Robots: Frontiers. Gebruik deze in-game valuta om je Battle Pass te upgraden, cosmetische en aangepaste items te krijgen, en nog veel meer. Vul aan en bestorm de Wild Ten in stijl!