Veteranen-edelstenenpakket
Bevat 20 edelstenen. Gebruik edelstenen om krachtige in-game items te kopen om je draken te upgraden en verbeteren. *Let op: als je je opgeslagen spel verwijdert, verwijder je ook eventuele gekochte edelstenen.