Unseen Armour Bundel
Een Dark Harvest kostuumset met een eigenzinnige UNΣЭЭN-look. Bevat: - 2.300 Platinum (2.000 + 300 bonus!) - Unseen armour skin (helm, borst, armen en benen) Slechts voor een beperkte periode beschikbaar.