Unicorns - The Troll Adventure
Dompel je onder in een episch fantasieavontuur vol magie, moed en onvergetelijke helden! In een magisch koninkrijk waken nobele eenhoorns over de krachten van het licht - totdat duistere trollen onder leiding van de sinistere Gruclock alles in chaos storten. Hun doel is het legendarische Dageraadskristal, de bron van alle magie. Alleen de dappere eenhoornbroers Troy en Sly kunnen een ramp afwenden. Met Troy's magische aanvallen en Sly's vliegkunsten neem je het op tegen gevaarlijke tegenstanders. Samen beginnen ze aan een reis om hun koninkrijk te redden en hun vrienden te bevrijden, die gevangen zijn genomen door de schurkachtige Gruclock en zijn trollenhandlangers. In de game kun je zowel solo spelen met de mogelijkheid om tussen de twee personages te wisselen, als coöperatief spelen waarbij twee spelers in realtime samenwerken.