Undisputed – Fighter Roy Jones Jr. '93
Boksen is terug! Undisputed is een authentieke boksgame die met aandacht is gemaakt door fans van de sport, in samenwerking met de professionele boksgemeenschap. Dit pack bevat een jonge versie van Roy Jones Jr. uit 1993. LET OP: Dit is alleen DLC. Om deze DLC te gebruiken, moet je Undisputed Standard Edition kopen.